V případě že si chcete zakoupit licenci heteCo, je nutné být registrovaný uživatel (registrace v klientské zóně). Po přihlášení do klientské zóny si v záložce "heteco shop" zvolím verzi a moduly, jež Vám budou nejlépe vyhovovat, a kliknu na "koupit". 

 

Více

V případě, že Vám heteCo nejde spustit, nezobrazí se správně, či nejde instalovat, zkontrolujte prosím následující či se obraťte na naši podporu v klientské zóně. 

 

Více

Pomocí Správce úloh systému Windows ukončete, prosím, proces javaw.exe (na 64bitových systémech) resp. java.exe (na 32bitových systémech.) Při hlášení problému specifikujte prosím poslední akci provedenou v heteCo, po které problém nastal.. 

heteCo se aktualizuje automaticky - zjišťuje automaticky nejnovější verze dostupné na serveru a provádí aktualizace. K úspěšnému dokončení aktualizace je nutné jednou spustit heteCo s právy administrátora. 

 

Po spuštění heteCo se objeví přihlašovací dialog, kde vyplním jméno a heslo stejné jako při přihlášení do klientské zóny. Provedu vývěr verze (v případě že máte koupenou jednu, se výběr provede automaticky) a přihlásím se do heteCo. Je NUTNÉ být PŘIPOJEN k INTERNETU.

 

Více

Registrace uživatele se provádí při kliknutí na ikonu "přihlásit se-klientská zóna" zde v pravém horním rohu, kde si zvolím registrovat a vyplním všechna pole označená hvězdičkou. 

Více

heteCo je možné stáhnout v klientské zóně v záložce heteCo download, kde si vyberete Vámi zakoupenou verzi, popřípadě DEMO verzi, která je zdarma.

 

Více